Učitavanje video playera...
00:25:04
CUC2019 - Jobshadowing u našoj učionici - nova iskustva u podučavanju
CUC 2019 - Na granici mogućega

Jobshadowing u našoj učionici - nova iskustva u podučavanju

Autor: Ivana Bokavšek

Erasmus+ programi postaju sve više korišteni u našim školama što je pridonijelo većoj kvaliteti podučavanja i ujedno stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika. Jedna od opcija Erasmus+ programa je i KA1 opcija stručnog usavršavanja-jobshadowing. Učitelj provodi radne dane u školi u europskim zemljama promatrajući nastavu i organizaciju rada škole u stranoj zemlji. Ovakav vid stručnog usavršavanja je iznimno koristan jer učitelj ima jedinstvenu priliku izravno upoznati druge školske sustave, razmijeniti svoja iskustva sa stranim kolegama, naučiti o drugačijim pristupima i metodama poučavanja, vrednovanju učeničkog znanja i postignuća, uspostaviti temelje za buduću suradnju stvaranjem novih projekata i na taj način implementirati svoja nova znanja i iskustva. Ovom prezentacijom će se prikazati obrnuta situacija: kako hrvatska učiteljica, koordinatorica jobshadowing mobilnosti, priprema posjet i jobshadowing program za strane kolege te nastavu engleskog jezika koristeći razne digitalne alate (Quizlet, Jigsaw Puzzle Maker, Adobe Spark Post) i metode koje su stranim kolegama važne za poboljšanje njihovog poučavanja te će se demonstrirati utjecaj jobshadowing posjeta na kolektiv škole domaćina. Važnost ovakvog iskustva je neizmjerna: smanjuje se nelagoda i otpor prema izvođenju oglednih satova pred drugim kolegama, primjenjuju se razne metode i pristupi kako bi učitelji pomogli stranim kolegama u obogaćivanju njihove prakse, ostvaruju kontakte sa stranim kolegama i buduće projekte, šire sliku o sebi kao učitelja-učitelja mentora/trenera, učitelji samoanaliziraju i procjenjuju svoje poučavanje kako bi svoju nastavu što bolje izveli i predstavili svoj rad kvalitetnije.
Objavljeno: 29.11.2019
Unutar kategorije: Obrazovanje
VoD paketi: CUC 2019