Učitavanje video playera...
00:21:07
Hrvatski jezik 2.r SŠ - O smislu umjetničkoga stvaranja
Hrvatski jezik 2.r SŠ - O smislu umjetničkoga stvaranja (Rainer Maria Rilke, "Pisma mladom pjesniku") Pismo, III. dio (Poslovno i motivacijsko pismo) Autor: Marija Trapić Opis: – iznositi mišljenje o kritici umjetničkoga djela i pjesničkome pozivu – prikazati Rilkeove stavove o umjetnosti – opisati pismo u službenoj komunikaciji – prikazati obilježja administrativnoga stila i podstilova – razlikovati poslovno i motivacijsko pismo – pisati motivacijsko pismo. Aktivnosti i sadržaji: – gledanje kratkog filma o Noći muzeja u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna (https://bit.ly/mladiumjetnici), dojmovi i razgovor – čitanje ulomaka Rilkeova pisma mladom pjesniku, rad na tekstu – ponuđena aktivnost: čitanje cjelovitog pisma (poveznica za računalo: http://bit.ly/Rilkeovopismo, poveznica i QR kod za mobitel: http://bit.ly/Rilkestory2) – čitanje pisma poslovne ponude, usporedba s Rilkeovim pismom (Vennov dijagram) – grafički prikaz podstilova administrativno-poslovnog stila – čitanje i rad na motivacijskom pismu, izdvajanje njegovih obilježja – zadatak sa samostalno pisanje motivacijskog pisma uz pitanja za samoprocjenu kvalitete napisanog rada – izborni zadatci za samostalni rad: „Što je klasik? R. M. Rilke – Pčela nevidljivoga“ na platformi HRTi, pisanje pisma Rilkeu o umjetničkom stvaranju te itrada plakata nakon istraživanja o natječajima za učenike srednjih škola. Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 20.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje