Hrvatski jezik 2.r SŠ - O smislu umjetničkoga stvaranja
Hrvatski jezik 2.r SŠ - O smislu umjetničkoga stvaranja (Rainer Maria Rilke, "Pisma mladom pjesniku") Pismo, III. dio (Poslovno i motivacijsko pismo)
Autor: Marija Trapić
Opis:
– iznositi mišljenje o kritici umjetničkoga djela i pjesničkome pozivu
– prikazati Rilkeove stavove o umjetnosti
– opisati pismo u službenoj komunikaciji
– prikazati obilježja administrativnoga stila i podstilova
– razlikovati poslovno i motivacijsko pismo
– pisati motivacijsko pismo.
Aktivnosti i sadržaji:
– gledanje kratkog filma o Noći muzeja u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna (https://bit.ly/mladiumjetnici), dojmovi i razgovor
– čitanje ulomaka Rilkeova pisma mladom pjesniku, rad na tekstu
– ponuđena aktivnost: čitanje cjelovitog pisma (poveznica za računalo: http://bit.ly/Rilkeovopismo, poveznica i QR kod za mobitel: http://bit.ly/Rilkestory2)
– čitanje pisma poslovne ponude, usporedba s Rilkeovim pismom (Vennov dijagram)
– grafički prikaz podstilova administrativno-poslovnog stila
– čitanje i rad na motivacijskom pismu, izdvajanje njegovih obilježja
– zadatak sa samostalno pisanje motivacijskog pisma uz pitanja za samoprocjenu kvalitete napisanog rada
– izborni zadatci za samostalni rad: „Što je klasik? R. M. Rilke – Pčela nevidljivoga“ na platformi HRTi, pisanje pisma Rilkeu o umjetničkom stvaranju te itrada plakata nakon istraživanja o natječajima za učenike srednjih škola.
Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929