Hrvatski jezik, 1. r. SŠ - Putovanjem do reportaže i izvješća u putopisima Davor
Autor: Marija Tomić Veraja
Opis:
– čitanje, analiza, interpretacija i uspoređivanje neknjiževnih tekstova: izvješća, reportaže i putopisa s obzirom na njihovu namjenu i strukturu
– razlikovanje jezično-stilskih i strukturnih obilježja izvješća, reportaže i putopisa
– stvaralačko izražavanje učenika o temi.
Aktivnosti i sadržaji:
– izražavanje vlastitih ideja i stavova o putovanju
– zanimljivosti o Davoru Rostuharu, književna večer s Rostuharom: http://bit.ly/knjizevnavecersRostuharom
– čitanje izvješća „Što čovjek mora napraviti da bi ostvario svoj san?“, ulomaka reportaže „Butan, Kraljevina sretnih ljudi“ i putopisa „Tragom jaguara“
– usporedba jezično-stilskih i strukturnih obilježja izvješća, reportaže i putopisa s obzirom na njihovu namjenu i strukturu
– poveznice unutar videolekcije:
http://bit.ly/Kraljevinasretnihljudi
http://bit.ly/Tragomjaguara
– vrednovanje za učenike.
Puna poveznica za http://bit.ly/Kraljevinasretnihljudi: https://davorrostuhar.com/hr/reportaz...
Puna poveznica za http://bit.ly/Tragomjaguara: https://www.kek.hr/tragom-jaguara/
Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929