Hrvatski jezik, 1. r. SŠ - Stilske figure u jeziku reklama
Autor: Marija Trapić
Opis:
– opisati različito djelovanje tekstova u javnim, komercijalnim i neprofitnim medijima na oblikovanje vlastitoga životnog stila
– analizirati uporabu različitih stilskih sredstava u medijskim tekstovima
– prosuđivati kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu
– procjenjivati kako informacije, ideje, stavovi i mišljenja iz medijskih tekstova utječu na životni stil različitih primatelja s obzirom na dob, spol i kulturni kontekst
– analizirati uporabu različitih stilskih sredstava u medijskim tekstovima.
Aktivnosti i sadržaji:
– rad na reklamnim tekstovima, uočavanje njihovih obilježja i strategija djelovanja na potrošača
– imenovanje stilskih figura u reklamnim tekstovima
– tablični prikaz vrsta stilskih figura
– lista procjene.
Poveznice:
https://bit.ly/2HR2dxc.
Puna poveznica za https://bit.ly/2HR2dxc: http://inanutshell.hr/en/exhibits/boo...
Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929