Učitavanje video playera...
00:19:07
Hrvatski jezik, 1. r. SŠ - Stilske figure u jeziku reklama
Autor: Marija Trapić Opis: – opisati različito djelovanje tekstova u javnim, komercijalnim i neprofitnim medijima na oblikovanje vlastitoga životnog stila – analizirati uporabu različitih stilskih sredstava u medijskim tekstovima – prosuđivati kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu – procjenjivati kako informacije, ideje, stavovi i mišljenja iz medijskih tekstova utječu na životni stil različitih primatelja s obzirom na dob, spol i kulturni kontekst – analizirati uporabu različitih stilskih sredstava u medijskim tekstovima. Aktivnosti i sadržaji: – rad na reklamnim tekstovima, uočavanje njihovih obilježja i strategija djelovanja na potrošača – imenovanje stilskih figura u reklamnim tekstovima – tablični prikaz vrsta stilskih figura – lista procjene. Poveznice: https://bit.ly/2HR2dxc. Puna poveznica za https://bit.ly/2HR2dxc: http://inanutshell.hr/en/exhibits/boo... Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje