Što je muškarac bez brkova, novinarska radijska emisija
Za temu maskuliniteta zaintrigiralo nas je upravo je ono pitanje ''Što je to muškarac bez brkova'', tj. što to znači biti muškarac u današnjem svijetu?
Još u najranijoj dobi roditelji svoju mušku djecu, kao i žensku, odgajaju postavljajući im razne obrasce ponašanja koje trebaju slijepo slijediti kako bi ih okolina i društvo smatrali muževnima.
Danas pojam maskuliniteta poprima razne društvene konstrukcije o samom identitetu muškaraca, podupire se ideja ''prave'' muževnosti, a ranjivost i iskazivanje emocija, demonizira. Jesu li u tom smislu, muškarci neravnopravni sa ženama kojima je emocija dozvoljena? Ne uzrokuje li možda baš potisnuta emocija kod muškarca, potrebu da je kasnije ispolji pa i na neadekvatan način?
Postavili smo pitanje jesu li netipični iskazi muškosti, redefiniranje muškosti ili je to pak nastup nove ere muževnosti?
U pokušaju pronalaska odgovora na sva ova pitanja, izabrali smo upravo ovu temu.
Posežući za odgovorima, odlučili smo da sadržaj naše novinarske radijske emisije podrazumijeva razgovor s dr. Ivom Žuvelom, ginekologom koji je zaplivao vodama politike, te smo obogatili saznanja anonimnim anketama učenika, poznanika, ali i slučajnih prolaznika, a profesorica biologije Sanja Fabac, sa znanstvene nam je strane dodatno objasnila utjecaj spolnih kromosoma na ponašanje. Nastojali smo obuhvatiti ljude različitih životnih dobi te iznijeti analizu i zaključak naših novinara.
Navedeni sadržaji snimani su mobilnim telefonima u prostorima škole, na putovanju učenika u posjet Europskom parlamentu u Strasbourgu, u obiteljima, kod susjeda, u izbornom stožeru doktora Žuvele.
Raspodjela posla bila je podjednaka, učenice Ramona Žunić i Lana Šešelja provele su analizu, intervju i dijelove ankete, učenica Lara Čepo istražila je sociološke aspekte doživljavanja muškaraca, provodila je i ankete, dok je učenik Boris Marić tonski uređivao snimke, i naposljetku, montirao emisiju u čemu mu je pomogla svestrana učenica Lana Šešelja, glavna urednica emisije.