Što se događa s avionskim krilom prilikom uzlijetanja aviona?
U današnje vrijeme sve se više naglaska stavlja na emisije štetnih plinova, pogotovo u avioindustriji. Shodno tome javlja se potreba za povećanjem aerodinamičke efikasnosti, a pritom je sve važniji dio istraživanja i redukcija buke. To se pogotovo odnosi na trenutke slijetanja i uzlijetanja aviona na aerodrome, koji su najčešće u blizini naseljenih mjesta.
S obzirom na kompleksnost problema analize strujanja zraka, javlja se potreba za istraživanjem metodologije pomoću koje se mogu analizirati, vizualizirati i riješiti problemi opstrujavanja zraka oko krila te finalno doći do optimalnog oblika. Tijekom ovog predavanja odmaknuti ćemo se od detaljnog proučavanja matematičkih modela te se primarno posvetiti primjenom postojećih alata u rješavanju i vizualizaciji zraka. Promotrit će se na koji način je moguće manipulirati postojećom geometrijom krila kako bi došli do potencijalnih poboljšanja u vidu povećane aerodinamičke efikasnosti, smanjenja buke te poboljšanja stabilnosti.