Učitavanje video playera...
00:13:43
Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Reklama - da ili ne
Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Reklama - da ili ne Autor: Nataša Sajko Opis: – pročitati tekst o reklamama – prepoznati jezična i strukturna obilježja pročitanoga teksta – odrediti svrhu i utjecaj teksta na životni stil primatelja. Aktivnosti i sadržaji: – čitanje publicističkoga teksta raspravljačke strukture uz pomoć smjernica u radnome listiću na poveznici https://app.wizer.me/preview/3T2N6D (skraćena poveznica: bit.ly/NO_LOGO) – cjeloviti tekst nalazi se na poveznici: https://issuu.com/nikoladamjanovic/do... (bit.ly/33lUbUm) – istraživački zadatak: odabir reklama za zbirku reklama oblikovanu digitalnim alatom Wakalet te pisanje kratkog obrazloženja svoga odabira reklama. Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 20.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje