Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Reklama - da ili ne
Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Reklama - da ili ne
Autor: Nataša Sajko
Opis:
– pročitati tekst o reklamama
– prepoznati jezična i strukturna obilježja pročitanoga teksta
– odrediti svrhu i utjecaj teksta na životni stil primatelja.
Aktivnosti i sadržaji:
– čitanje publicističkoga teksta raspravljačke strukture uz pomoć smjernica u radnome listiću na poveznici https://app.wizer.me/preview/3T2N6D (skraćena poveznica: bit.ly/NO_LOGO)
– cjeloviti tekst nalazi se na poveznici: https://issuu.com/nikoladamjanovic/do... (bit.ly/33lUbUm)
– istraživački zadatak: odabir reklama za zbirku reklama oblikovanu digitalnim alatom Wakalet te pisanje kratkog obrazloženja svoga odabira reklama.
Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929