Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - August Šenoa, "Prijan Lovro"
Aktivnosti i sadržaji:
– motivacija: usporedba naslovnica knjiga
– čitanje medijskih tekstova i analiziranje čitalačkih navika u Hrvatskoj, poveznice:
https://brendfulness.com/koliko-se-ci... (bit.ly/kolikosečitauhrvatskoj),
https://gkr.hr/Magazin/Knjiznicaranje... (bit.ly/najčitanijihrvatskiautori)
– čitanje, analiziranje i interpretacija ulomaka iz pripovijetke „Prijan Lovro“ (razgovor s udovicom, opis Lovrina lika, portretiranje Lovre)
– čitanje i analiziranje Šenoina programatskoga članka „Naša književnost“ i povezivanje s pripovijetkom „Prijan Lovro“
– utvrđivanje i tumačenje ključnih uzroka Lovrina neuspjeha, poveznica:
http://bit.ly/prijanlovro
– obrazlaganje utjecaja ženskih likova na Lovrinu sudbinu
– izdvajanje romantičarskih i realističkih obilježja pripovijetke
– opisivanje kompozicije pripovijetke „Prijan Lovro“
– prepričavanje priče o Prijanu Lovri
– određivanje teme i ideje pripovijetke
– gledanje dokumentarnoga filma Šenoino doba i vođenje bilježaka tijekom gledanja filma, poveznica:
https://hrti.hrt.hr/
– određivanje značenja nepoznatih riječi, poveznica:
http://bit.ly/hrvatskijezicniportal
– lista (samo)procjene o poznavanju pripovijetke“ Prijan Lovro“
– zadatci za samostalan rad: izrada Lovrina profila na odabranoj društvenoj mreži, pisanje Lovrine biografije, pisanje vijesti o njegovoj smrti, pisanje zamišljenog intervjua s Lovrom, pronalaženje autobiografskih podataka u djelu i usporedba sa Šenoinim životom.
Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - August Šenoa, "Prijan Lovro"
Autori: Ines Konjevod, Tanja Vadla