Učitavanje video playera...
00:18:31
Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - Vođeno čitanje romana Zločin i kazna, 2. dio
Autor: Ines Konjevod Opis: – iznošenje literarnoga doživljaja teksta – povezivanje teksta s aktualnim situacijama na temelju iskustva – analiziranje i uspoređivanje književnih tekstova iz različitih književnopovijesnih razdoblja na sadržajnoj i izraznoj razini – promišljanje o europskoj kulturnoj baštini kao dijelu vlastitoga kulturnog identiteta. Aktivnosti i sadržaji: – motivacija: izdvajanje likova zločinaca iz različitih književnopovijesnih razdoblja – vođeno čitanje romana – analiziranje i interpretiranje odabranih ulomaka iz romana (priznanje zločina, psihološko stanje glavnoga lika nakon zločina, kraj romana) – uspoređivanje na izraznoj i sadržajnoj razini s Nehajevljevim romanom „Bijeg“(ulomci): https://bit.ly/35sgCYY – prosuđivanje o utjecaju Dostojevskoga na hrvatsku i europsku književnost, poveznica: http://bit.ly/zlocinikazna – prosuđivanje o utjecaju Dostojevskoga na Kranjčevićevo stvaralaštvo, pjesma „Vizija“ – usporedba doživljaja romana „Zločin i kazna“ s ulomkom iz kritike (prijevod s engleskog jezika): https://www.penguinrandomhouse.com/bo... (bit.ly/zločinikazna2) – lista procjene – zadatci za samostalan rad: usporedba Raskoljnikova i Hamleta s obzirom na njihovo promišljanje o utjecaju savjesti na čovjeka (Vennov dijagram), usporedba ekranizacije romana „Zločin i kazna“ s Dostojevskijevim romanom – dodatni zadatci: određivanje obilježja prema kojima roman Zločin i kazna možemo svrstati u navedene vrste/žanrove romana; popunjavanje tablice. Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje