Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - Svaki zločin traži svoju kaznu (Javni govor)
Autor: Danijela Vrtiprah
Opis :
– prisjećanje zločina o kojima su učenici čitali u književnim tekstovima tijekom prethodnih videolekcija i izricanje stava o primjerenim kaznama za počinjene zločine
– slušanje javnog govora
– analiziranje javnog govor s obzirom na temu, strukturu i izvedbu
– priprema za javni govor
– istraživanje i oblikovanje upute kako uspješno svladati tremu od javnoga govora
– oblikovanje i izvedba javnog govor.
Aktivnosti i sadržaji:
– iskazati stav o izrečenim kaznama za zločine u književnim tekstovima „Zločin i kazna“ i „Smrt Smail-age Čengića“
– slušati javni govor polaznice Govorničke škole „Ivo Škarić“ i analizirati ga prema smjernicama na sadržajnoj i strukturnoj razini te uočavati retorička obilježja govora: govorna obilježja i neverbalne znakove
– vođeno pripremati javni govor i kao sudac uvjeravati publiku da je presuda Raskoljnikovu pravedna
– istražiti kako pobijediti tremu te na temelju prikupljenih podataka oblikovati uputu na istu temu
Poveznice: http://bit.ly/aningovor, http://bit.ly/dobraprezentacija, http://bit.ly/boljigovor, http://bit.ly/tremaigovor, http://bit.ly/teinsavjet, bit.ly/riješisestraha ili http://student.pbz.hr/2018/06/20/kako..., http://bit.ly/prihvatitremu, http://bit.ly/najgovori, http://bit.ly/govorgotovac.
Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929