Hrvatski jezik, 2. r. SŠ - Interpretativni školski esej (Matoševa fikcija i stva
Autor: Draženka Čutura
Opis:
– razlikovati esej od interpretativnoga školskog eseja
– objašnjavati interpretativni školski esej
– analizirati novelu Antuna Gustava Matoša „Cvijet sa raskršća“
– objasniti kompoziciju interpretativnoga školskog eseja
– pisati interpretativni školski esej na temelju polaznog teksta A. G. Matoša „Cvijet sa raskršća“ na temu Matoševa fikcija i stvarnost
– samovrednovati interpretativni školski esej pomoću analitičke tablice
Aktivnosti i sadržaji:
– definiranje eseja i školskog eseja
– čitanje ulomaka novele „Cvijet sa raskršća“ Antuna Gustava Matoša
– odabiranje osnovnih i važnih sadržajnih i stilskih podataka te podataka o književnopovijesnom razdoblju i obilježjima simbolističke novele
– određivanje kompozicije interpretativnog školskog eseja
– utvrđivanje koraka u pisanju eseja
– važnost koncepta i samovrednovanja eseja
– inačica eseja na temu Matoševa fikcija i stvarnost: Cvijet sa raskršća
– samovrednovanje pomoću analitičke tablice
– zadaci za samostalan rad.
Poveznice:
– http://virtualna.nsk.hr/agm/
– http://rjecnik.hr/search/?strict=yes&....
Trajanje videolekcije 25:58 minuta. Preporučujemo napraviti stanku nakon 11 minuta i 2 sekunde.
Godišnji izvedbeni kurikulumhttps://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929