Učitavanje video playera...
00:25:58
Hrvatski jezik, 2. r. SŠ - Interpretativni školski esej (Matoševa fikcija i stva
Autor: Draženka Čutura Opis: – razlikovati esej od interpretativnoga školskog eseja – objašnjavati interpretativni školski esej – analizirati novelu Antuna Gustava Matoša „Cvijet sa raskršća“ – objasniti kompoziciju interpretativnoga školskog eseja – pisati interpretativni školski esej na temelju polaznog teksta A. G. Matoša „Cvijet sa raskršća“ na temu Matoševa fikcija i stvarnost – samovrednovati interpretativni školski esej pomoću analitičke tablice Aktivnosti i sadržaji: – definiranje eseja i školskog eseja – čitanje ulomaka novele „Cvijet sa raskršća“ Antuna Gustava Matoša – odabiranje osnovnih i važnih sadržajnih i stilskih podataka te podataka o književnopovijesnom razdoblju i obilježjima simbolističke novele – određivanje kompozicije interpretativnog školskog eseja – utvrđivanje koraka u pisanju eseja – važnost koncepta i samovrednovanja eseja – inačica eseja na temu Matoševa fikcija i stvarnost: Cvijet sa raskršća – samovrednovanje pomoću analitičke tablice – zadaci za samostalan rad. Poveznice: – http://virtualna.nsk.hr/agm/ – http://rjecnik.hr/search/?strict=yes&.... Trajanje videolekcije 25:58 minuta. Preporučujemo napraviti stanku nakon 11 minuta i 2 sekunde. Godišnji izvedbeni kurikulumhttps://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje