21 Pozitivne promjene u organizaciji nastave potaknute projektom E-medica
Đurđica Stanešić, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Pozitivne promjene u organizaciji nastave potaknute projektom E-medica“
Natalija Šnidarić i Marija El Aklouk, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Implementacija sadržaja projekata E-medica u predmete redovne nastave i završne radove učenika“
Projekt E-medica pokrenut je s ciljem povezivanja učenika i nastavnika zdravstvenih škola u Republici Hrvatskoj no ubrzo je prerastao granice Republike Hrvatske i postao međunarodni. U sam projekt uključile su se i nezdravstvene škole. Svaki projekt unutra E-medice sastoji se od: pripremne faze, planiranja projekta, provedbe , predstavljanja projekta na smotri i na kraju valorizacija projekta. Rad na projektu omogućava učenicima stjecanje novih znanja i vještina, razvija kreativnost, komunikacijske vještine te povećava razinu informacijske pismenosti. Dobrobit projekta ne odnosi se samo na učenike već i nastavnike. Nastavnici mentori uz učenike produbljuju znanja o projektnim temama i omogućen im je uvid u različite načine organizacije nastave i provedbe nastavnih kurikuluma u školama suradnicima.
Cilj predavanja je prikazati kako smo unaprijedili rad u školi koristeći se novim spoznajama i/ili iskustvom škola suradnica iz zajedničkih projekata. Promjene nismo planirali i realizirali na nastavi u školskom okruženju već i na nastavi na kliničkim odjelima.
Projekti koji su potaknuli pozitivne promjene i nastavili se u raznim oblicima nakon završetka projekta su: Ubodni incidenti, Zbrinjavanje rana, Financijska pismenost, Alge-upotreba u kulinarstvu, kozmetici i farmakologiji i Ergonomija.