CUC2019 - Kako procijeniti smislenost korištenja tehnologije u razredu?
CUC 2019 - Na granici mogućega
Kako procijeniti smislenost korištenja tehnologije u razredu?
Autori: Maja Vičič Krabonja; Magdalena Šverc
Uvođenje tehnologije u nastavu sve je češće prisutno ne samo u poučavanju već i pri učenju. U projektu Inovativna učna okruženja podržana s IKT cilj je uvođenja tehnologije potpora transformaciji nastave na taj način, da se učenicima u osnovnoj i srednjoj školi pripreme učne prilike, u kojima dobivaju znanje i razvijaju kompetencije. Učitelji pri tom trebaju znanja i alate, s kojima mogu ocijeniti jesu li aktivnosti, podržane s IKT, primjerene za postizanje postavljenih ciljeva i jeli omogućuju transformaciju nastave. U prilogu istražujemo tri modela koji bi mogli učiteljima pri tom pomoći. Na osnovu analize 68 predanih primjera dobre prakse smo ustanovili da je za učitelje u projektu Inovativna učna okruženja podržana s IKT najprimjerenija RAT ljestvica, pri čemu se moramo neprestano preispitivati o dodanoj vrijednosti što je korištena tehnologija donosi u proces poučavanja i učenja.