Učitavanje video playera...
00:22:07
Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Vjenceslav Novak, „Posljednji Stipančići“
Hrvatski jezik 3. r. SŠ - Vjenceslav Novak, „Posljednji Stipančići“ (Vođeno pisanje - interpretativni esej) Autor: Melita Golubić Opis: – oblikovanje plana pisanja (koncepta) i pisanje interpretativnoga eseja o romanu „Posljednji Stipančići“ Vjenceslava Novaka na temelju odabranoga ulomka, uputa i smjernica – stvaralačko izražavanje potaknuto tekstom. Aktivnosti i sadržaji: – motivacija: promišljanje o odnosima među likovima i temi romana na temelju fotografija – ponavljanje: a) o romanu (vrsta, tema, likovi, mjesto i vrijeme radnje, književno razdoblje) b) o školskome eseju (esej, školski esej, interpretativni školski esej) – priprema za pisanje eseja – koraci u pisanju eseja: pažljivo čitanje polaznoga teksta, uputa i smjernica; prepoznavanje ključnih riječi u smjernicama i bitnoga u polaznome tekstu; određivanje teme eseja (na temelju ulomka); izrada koncepta eseja; provjeravanje i ispravljanje napisanoga; prepisivanje u čistopis; uočavanje i ispravljanje jezičnih pogrešaka (primjeri) – sinteza – samovrednovanje. Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 20.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje