Učitavanje video playera...
00:17:42
Hrvatski jezik, 1. r. SŠ - Reklama
Autor: Ilija Barišić Opis: – obrazložiti različita značenja riječi „reklama” – istražiti različite platforme za oglašavanje – analizirati televizijsku reklamu – razumjeti i protumačiti oglašivačke metode i strategije uvjeravanja. Aktivnosti i sadržaji: – izvođenje značenja riječi „reklama” – oprimjeriti svojstva reklama kao komunikacijskog teksta – mediji za oglašavanje – strategije uvjeravanja – analiza televizijske reklame „Zumići“: http://bit.ly/Konzumici – vršnjačko vjerovanje i strategije uvjeravanja influencera – izborni zadatci za samostalan rad: a) istraživanje prikrivenog oglašavanja: http://bit.ly/prikriveno b) Internetsko oglašavanje: http://bit.ly/on-crash osmišljavanje vlastite reklamne kampanje. Puna poveznica za http://bit.ly/Konzumici: https://www.youtube.com/watch?app=des... Puna poveznica za http://bit.ly/prikriveno: https://www.medijskapismenost.hr/prik... Puna poveznica za http://bit.ly/on-crash: https://www.youtube.com/watch?v=cmRco... Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje