Hrvatski jezik, 1. r. SŠ - Reklama
Autor: Ilija Barišić
Opis:
– obrazložiti različita značenja riječi „reklama”
– istražiti različite platforme za oglašavanje
– analizirati televizijsku reklamu
– razumjeti i protumačiti oglašivačke metode i strategije uvjeravanja.
Aktivnosti i sadržaji:
– izvođenje značenja riječi „reklama”
– oprimjeriti svojstva reklama kao komunikacijskog teksta
– mediji za oglašavanje
– strategije uvjeravanja
– analiza televizijske reklame „Zumići“: http://bit.ly/Konzumici
– vršnjačko vjerovanje i strategije uvjeravanja influencera
– izborni zadatci za samostalan rad:
a) istraživanje prikrivenog oglašavanja: http://bit.ly/prikriveno
b) Internetsko oglašavanje: http://bit.ly/on-crash
osmišljavanje vlastite reklamne kampanje.
Puna poveznica za http://bit.ly/Konzumici: https://www.youtube.com/watch?app=des...
Puna poveznica za http://bit.ly/prikriveno: https://www.medijskapismenost.hr/prik...
Puna poveznica za http://bit.ly/on-crash: https://www.youtube.com/watch?v=cmRco...
Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929