Učitavanje video playera...
00:11:44
Hrvatski jezik, 2. r. SŠ - Šala u medijskome izrazu
Autor: Sandra Maletić Opis: – prepoznati i opisati obilježja lažnih vijesti na primjerima te strukturirati lažnu vijest prema modelu i smjernicama Aktivnosti i sadržaji: – prisjetiti se ključnih pojmova medijske pismenosti (pošiljatelj – poruka – primatelj; kontekst) – usporediti pojmove dezinformacija i lažna vijest – kako prepoznati lažnu vijest: obavijest o savjetima Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu – usporedba i analiza medijskih poruka na poveznicama: a) https://sites.google.com/view/zavrsni... (završni543) b) https://magazin.hrt.hr/mladi/maturant... (završnirazredi2) – tekst je uobličen digitalnim alataom na poveznici: http://bit.ly/digitalnitekstM – pisanje lažne vijesti prema smjernicama i modelu te provjera napisanoga prema tablici s kriterijima – izborni zadatci: zaključivanje radi li se o pouzdanoj ili nepouzdanoj vijesti na temelju analize samostalno odabrane vijesti prema smjernicama u videolekciji; istraživanje lažnih vijesti na mrežnim stranicama i uočavanja obilježja lažnih vijesti; zapisivanje ključnih informacija na mrežnoj stranici Leksikografskoga zavoda Miroslava Krleže o lažnoj vijesti (https://bit.ly/LZMKvijest), ali i otkrivanje odgovora na postavljeno pitanje: Znate li tko je među prvima u povijesti nagovijestio važnost znanja i točnosti informacija? Godišnji izvedbeni kurikulumhttps://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje