Hrvatski jezik, 2. r. SŠ - Suvremeni Werther i recepcija Goetheova romana (Prika
Autor: Tanja Vadla
Opis:
– recepcija romana „Patnje mladoga Werthera“: verterizam, verterijade, Wertherov efekt, Werther u popularnoj kulturi
– uspoređivanje recepcije Wertherova lika od nastanka djela do danas
– pisanje prikaza televizijske emisije „Što je to klasik?“ („Patnje mladoga Werthera“).
Aktivnosti i sadržaji:
– predstavljanje vlastite generacije
– prepričavanje romana u obliku tvita
– argumentirano iznošenje stava o liku Werthera
– uspoređivanje recepcije Wertherova lika
– Johann Wolfgang Goethe / Ulrich Plenzdorf
– tablica: tri Werthera (Goethe / Plenzdorf / Werther danas)
– kreiranje reklame za proizvode s likovima iz romana
– gledanje televizijske emisije „Što je to klasik?“ („Patnje mladoga Werthera“)
– vođenje bilješki za pisanje prikaza
– pisanje prikaza
– literarna terapija
– parodija Werthera u obliku mema.
Poveznice:
predstavljanje vlastite generacije: http://bit.ly/generacijaz
prepričavanje romana u obliku tvita: https://bit.ly/patnjemladogwerthera
argumentirano iznošenje stava o liku Werthera: https://www.studentski.hr/zabava/zani... (najiritantnijilikoviuknjiževnosti), https://www.srednja.hr/lektire/ne-sud... (zaštočitatiwerthera)
uspoređivanje recepcije Wertherova lika (Goethe/ Plenzdorf): https://bit.ly/novepatnjemladogw.
tablica tri Werthera (Goethe/ Plenzdorf/Werther danas): https://www.newsbar.hr/u-modernoj-ver... (wertherćepatitizbogmalofollowera)
gledanje televizijske emisije Što je to klasik Patnje mladoga Werthera: https://hrti.hrt.hr/home (štojeklasikwerther)
parodija Werthera u obliku mema: https://bit.ly/kakonapravitimem
Godišnji izvedbeni kurikulumhttps://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929