Učitavanje video playera...
00:17:37
Hrvatski jezik, 2.r. SŠ - Kako čitati Matoševu prozu?
Autor: Ivan Janjić Opis: S obzirom na kurikulski pristup učenju i poučavanju odgojno-obrazovnih ishoda i sadržaja, videolekcija je namijenjena učenicima 2. razreda SŠ i 3. razreda SŠ. – osvijestiti poziciju čitatelja i čitateljske strategije – prepoznati značajke Matoševe poetike u kontekstu hrvatske moderne – upoznati Matoševe diskurzivne oblike – interpretirati Matoševe simbolističke novele – izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja – pročitati tekst slične tematike nekoga drugog autora – pogledati učeničku predstavu – analizirati videolekciju u kontekstu modernističke poetike. Aktivnosti i sadržaji: – učenici govore o svojim iskustvima čitanja školske lektire i Matoševih novela – učenici komentiraju Matošev kritičko-polemički članak „Silom budala“ i feljton „Proljetna ćaskanja“ – učenici analiziraju Matoševe novele „Cvijet sa raskršća“ i „Camao“ – esej Bele Hamvasa „Psihologija branja cvijeća“ – zadatci za samostalan rad: a) gledanje učeničke predstave (rađene po Matoševim novelama i lirici) te usporedba s pročitanim novelama na poveznici: tiny.cc/predstava_ljubav b) analiza pogledane videolekcije. Godišnji izvedbeni kurikulumhttps://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 21.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje