CUC 2021 - Strategije rada s darovitim učenicima
CUC 2021
Strategije rada s darovitim učenicima
Tea Borković; Antonija Capan
Rad s darovitim učenicima predstavlja izazov za veliki broj učitelja. Svjesni da su to učenici s posebnim potrebama, te da im je potrebno posvetiti pažnju, suočeni smo s mnogim poteškoćama. U velikoj mjeri nismo adekvatno educirani za rad s potencijalno darovitim učenicima. Rad s darovitim učenicima u Republici Hrvatskoj nije reguliran posebnim programom, te zapravo svaki učitelj ovisi o vlastitim sposobnostima, interesima i unutarnjoj motivaciji. Činjenica je da svi naši učenici nemaju jednake potrebe i nemaju jednake sposobnosti. Često se, osobito u nižim razredima, dogodi da naši potencijalno daroviti učenici već vladaju velikim dijelom gradiva koje ćemo tek obrađivati. Svaki naš učenik trebao bi u školi svakoga dana naučiti nešto novo. Pripremljen i osnažen učitelj koji im se posveti u radu naići će na njihovu veliku zahvalnost i zasigurno ostvariti velike rezultate. Želja nam je s kolegama podijeliti svoja iskustva i pokazati strategije, alate i ideje za obogaćivanje kurikula potencijalno darovitih učenika. Polaznici će imati priliku samostalno izraditi konkretne radne i digitalne materijale za potencijalno darovite učenike kojima predaju.