Učitavanje video playera...
00:40:25
Tko na satu radi, a tko se zabavlja?
Jelena Noskov Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek Sažetak predavanja: Želimo li poticati inovativnost i kreativnost novih generacija učenika, pokažimo im primjerom. Znamo da učenje matematike kod učenika postižemo na razne načine, raznim oblicima i metodama rada, međutim sve je teže pobuditi njihovu znatiželju. Učenici više ne žele samo slušati i zapisivati, ne žele nametnute procedure i algoritme. Nove generacije učenika odrastaju u svom digitalnom svijetu i žele nastavu koja će im biti dovoljno kreativna i zanimljiva, koja će ih zaokupiti i odvesti u nova matematička otkrića. Nove generacije učenika sve više žele uvažavanje, a to se može postići maksimalnim uključivanjem u svakom segmentu nastavnoga procesa. Cjelovitom kurikularnom reformom nisu propisani samo odgojno-obrazovni ishodi koje pojedina generacija učenika treba ostvariti, nego je stavljen naglasak na učenika kao aktivnog sudionika nastavnoga procesa. Nastavnik polako gubi ulogu prenositelja znanja i sve više preuzima ulogu moderatora nastavnih aktivnosti. Nastavnik nove generacije ima izuzetno zahtjevnu ulogu: svojim radom i primjerom biti uzor novim generacijama učenika, kako bi oni postali kreativni i inovativni članovi našega društva. Kako to postići? Kako biti dovoljno inovativan? Kojim oblicima i metodama rada prebaciti lopticu učeniku kako bi svoje kompetencije stjecao samostalno i odgovorno? Može li rad biti zabavan i učeniku i nastavniku? Na ovom ćemo predavanju nešto više reći o vidljivom učenju matematike i načinima kako nastavnu praksu učiniti što efikasnijom i kvalitetnijom.
Objavljeno: 07.09.2022
Unutar kategorije: Obrazovanje