Učitavanje video playera...
00:48:38
KulenDayz 2023 - Kako uslužni IT sektor (digitalno) transformirati u produktno..
KulenDayz 2023

PANEL powered by HGK: Kako uslužni IT sektor (digitalno) transformirati u produktno orijentirani?
Tomislav Bronzin, Bernardin Katić, Ivan Jelusic, Mihael Tomić, Nenad Bestvina

Usvajanje produktno orijentiranog pristupa u uslužnom IT sektoru predstavlja ključan korak ka ostvarivanju konkurentske prednosti i inovativnosti u digitalnom dobu. Umjesto fokusiranja isključivo na pružanje usluga klijentima, organizacije u IT sektoru prepoznaju važnost razvoja vlastitih proizvoda i rješenja. Transformacija uslužnog IT sektora u produktno orijentirani zahtijeva jasnu viziju, inovativnost, ulaganje u ljude i procese te kontinuiranu prilagodbu. Panelisti će razgovarati o ključne aspektima transformacije uslužnog IT sektora u produktno orijentirani kao što su: identifikaciju ključnih problema i potreba tržišta, analiza trendova na području razvoja inovativnih rješenja, ulogu agilnih metoda razvoja radi potrebe za brzom prilagodbom i fleksibilnošću i ulaganju u ljude. Razgovarati će se i o fokusiranju na vođenje proizvoda kroz cijeli životni ciklus, od koncepta do implementacije i podrške, kontinuiranoj analizi rezultata i povratnih informacija za prilagodbu i optimizaciju proizvoda, implementaciji metrike praćenja performansi proizvoda itd. Panel organiziraju IT tvrtke, članice Udruženja za IT HGK, u sklopu kojeg je radna grupa koja je doprinijela kreiranju Tematskog prioritetnog područja u sklopu Strategije pametne specijalizacije (S3) pod nazivom: „7. Digitalni proizvodi i platforme“.
Objavljeno: 08.09.2023
Unutar kategorije: Obrazovanje
VoD paketi: KulenDayz 2023.