H4 Mate Boban, Igor Balaban, Darko Grabar: Strateško planiranje i implementacija LMS sustava Moodle
Posao odabira, implementacije i održavanja sustava za potporu E-učenju (LMS – Learning Management System), trebali bi biti obavljeni u sklopu strateškog plana implementacije sustava za potporu E-učenju. U ovom radu prikazujemo proces izrade strateškog plana implementacije i samog procesa implementacije sustava za E-učenje Moodle i popratnih pomoćnih aplikacija na Fakultetu organizacije i informatike. Rad sadrži uvodna razmatranja o odabiru sustava, faze pripreme plana i poteškoće nastale pri implementaciji, bilo sa tehničke ili socijalne/organizacijske perspektive. Budući da sličan posao na Fakultetu nije rađen, pribjegli smo metodama procjene određenih tehničkih (procjena budućeg opterećenja memorijskog, procesorskog i diskovnog sustava) i organizacijskih vrijednosti (postotak uporabe E-učenja u svim fazama prihvaćenosti E-učenja).
Razlozi koji su od važnosti za fakultet a koriste se kao opravdanje za uvođenje E-učenja su:
• kako bi studente poučili vještini korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija
• kako bi se povećao pristup visokom školstvu
• kako bi se unaprijedilo poučavanje
• kako bi se povećala isplativost
• zato što je uvođenje E-učenja tehnološki imperativ
Osim ovih razloga potrebno je napomenuti i olakšanje rada nastavnicima, naročito gledano s jer branša Fakulteta organizacije i informatike i dosadašnja edukacija nastavnog osoblja u pravilu služi kao idealna podloga za daljnju nadogradnju korištenjem tehnika E-učenja.