CUC 2016 - Korištenje videa u izradi pojmovnika
Autor: Kristina Rismondo, XV Gimnazija
Korištenje videa u izradi pojmovnika unutar konstruktivističke nastave i interdisciplinarnog zadatka
CUC 2016, Rovinj, 10. studenoga 2016.
Nastavni sadržaji prilagođavaju se novim okolnostima, pa se na mjestu predavanja i prezentacija pojavljuju novi alati, aplikacije i mediji. U radu koji slijedi govori se o nastavnim materijalima koje su oblikovali učenici unutar konstruktivistički koncipirane, projektne i kombinirane nastave u programu Međunarodnih matura (International Baccalaureate). Također osim nastave i nastavnih sadržaja mijenja se i shvaćanje medija. Kod svih navedenih radova učenici su koristili mogućnosti editiranja, no njihova rješenja evociraju digitalna rješenja poput standarda prezentacije. Indikativno je da je zadani zadatak ukazao na promjene u shvaćanju nastave obzirom na konstruktivistički pristup, promjene u shvaćanju medija i nastavnog sadržaja obzirom na komentare dodane vizualnim, auditivnim ili grafičkim putem. Ciljana skupina je pokazala veliki interes za učeničke uratke.