CUC 2016 - Može zabavnije - platforme za učenje vještine programiranja
Autori: Kristinka Blažeka, Tehnička škola Čakovec
Može zabavnije i izazovnije – platforme za učenje vještine programiranja igrifikacijom
CUC 2016, Rovinj, 10. studenoga 2016.
Rastuća svijest o značaju ovladavanja sposobnošću učinkovitog rješavanja problema (pomoću računala) utjecala je i na važnost usvajanja vještine programiranja. Jedan od inovativnih načina stjecanja te vještine je aktivno učenje kodiranja upotrebom neke iz sve većeg obilja online obrazovnih platformi koje kodiranje uče na intuitivan način napredovanjem i nagrađivanjem uz pomoć igrifikacije. Kako današnji učenici očekuju poticajna obrazovna iskustva, stimulaciju i neposrednu povratnu vezu, igrifikacija je očekivano od bezazlene novine postala jedan od ključnih trendova te valjani (i poželjan) pedagoški pristup sa mogućim velikim utjecajem na iskustvo učenja. Integracijom igara u učenje, postalo je očito kako mnoge osobine igara, kao što su izazovi, nagrađivanje i suradnja, imaju svoje mjesto i u učionici. Ne iznenađuje zato što je igrifikacija uključena i u učenje vještine programiranja. U radu su prezentirane neke od online platformi, te stavovi grupe učenika o njihovoj prihvatljivosti u nastavne svrhe.