Učitavanje video playera...
00:16:43
Hrvatski jezik 2.r. SŠ - Vitez tužnoga lika u Cervantesovu romanu
Hrvatski jezik 2.r. SŠ - Vitez tužnoga lika u Cervantesovu romanu Bistri vitez Don Quijote od Manche Autor: Ljiljana Bilbija Opis: – analiza i interpretacija ulomaka iz Cervantesova romana „Bistri vitez Don Quijote od Manche“ – prepoznavanje obilježja viteškoga i pikarskoga romana na primjeru književnoga teksta – primjenjivanje strategije čitanja književnoga teksta. Aktivnosti i sadržaji: – iskazivanje stavova i razmišljanja o borbi za svoja gledišta i uvjerenja (koja su suprotstavljena drugima), o usamljenosti, neshvaćenosti, izostanku podrške tijekom međusobne komunikacije, o ustrajnosti da se bude shvaćen – iskazivanje promišljanja i predviđanja o tome kako će Don Quijote ostvariti svoju zamisao o viteškome svijetu, kakve će pustolovine doživjeti, za koje će se ideale boriti, s kim će se sukobiti – čitanje, analiza i interpretacija OSME GLAVE, „O čestitoj sreći, koja se junačkomu Don Quijotu desila u strahovitoj i nikad zamišljenoj prigodi s vjetrenjačama, i o drugim sretnim zgodama što su vrijedne da budu valjano popamćene.“ – prikazivanje viteza, viteštva i sukoba ideala i stvarnosti – prikazivanje borbe s vjetrenjačama, tumačenje metafore borbe s vjetrenjačama i izraza borbe s vjetrenjačama u svakodnevnome govoru – prepoznavanje obilježja viteškoga romana, prikazivanje odmaka spram viteškoga romana i suprotstavljenih doživljaja stvarnosti – prepoznavanje obilježja pikarskoga romana i parodije viteškoga svijeta – prikazivanje viteza tužnoga lika i njegova perjanika (sučeljavanje idealističkoga i materijalističkoga pristupa svijetu), parodija viteškoga svijeta i viteštva, humor proizlazi iz nesklada (smijeh i tuga) – prepričavanje Don Quijoteove borbe s vjetrenjačama iz perspektive Rocinanta (konja) i njegovo prikazivanje stripom – izrada trailera (najave) ili reklame za čitanje romana u cijelosti. Godišnji izvedbeni kurikulum: https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929
Objavljeno: 20.07.2021
Unutar kategorije: Obrazovanje