Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - Znamo li raspravljati? (Pisanje raspravljačkog teksta
Hrvatski jezik, 3. r. SŠ - Znamo li raspravljati? (Pisanje raspravljačkog teksta)
Autor: Danijela Vrtiprah
Opis:
– čitanje raspravljačkog teksta o medijima i znanstveno-popularnog te znanstvenog tekstova o čitanju
– prosuđivanje utjecaja znanstvenoga teksta na oblikovanje osobnoga stava o čitanju
– pisanje raspravljačkog teksta o čitanju
– primjena jezičnih i strukturnih obilježja raspravljačkoga teksta.
Aktivnosti i sadržaji:
– motivacija: učenici uspoređuju naslov knjige i fotografiju te navode asocijacije, komentiraju naslov i previđaju o čemu će govoriti tekst naslova „Zapisi iz budućnosti“, čitaju ulomak iz knjige „Zapisi iz budućnosti” i analiziraju ga prema smjernicama, vođeno pišu raspravljački tekst kojem je naslov „Budućnost čitanja“, uočavaju strategije pisanja, strukturu raspravljačkog teksta, procjenjuju utjecaj znanstvenoga teksta na osobni stav primatelja te prema smjernicama vrednuju vršnjački rad.
Poveznice: https://hr.n1info.com/lifestyle/a1208... (bit.ly/35S89zY), https://zadovoljna.dnevnik.hr/clanak/... (bit.ly/3mpQ825), http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint... (bit.ly/2Fupkx3), https://www.srednja.hr/svastara/istra... (bit.ly/3c7Cjk0), https://www.tportal.hr/kultura/clanak... (bit.ly/33CmM7Z).
Godišnji izvedbeni kurikulum:https://mzo.gov.hr/vijesti/okvirni-godisnji-izvedbeni-kurikulumi-za-nastavnu-godinu-2020-2021/3929