Radimo li s darovitima samo da bismo se natjecali?
Radimo li s darovitima samo da bismo se
natjecali ili se natječemo da bismo
kvalitetnije radili?
Maja Zelčić
Gimnazija Lucijana Vranjanina, Zagreb
Sažetak predavanja:
Organizacija natjecanja učenika u znanju česta je meta kritika
toliko da se postavlja pitanje njihova smisla i opstojnosti.
Natječu li se učenici ili mentori? Jesu li natjecanja postala sama
sebi svrhom? Koliko su primjerena populaciji kojoj su
namijenjena? Kako se nositi s razočaranjem nakon lošeg
rezultata? Što radimo krivo? Postoji li recept za uspjeh?
Radimo li s darovitima samo da bismo se natjecali ili se
natječemo da bismo kvalitetnije radili?
Cilj je ovog predavanja, temeljem osobnog iskustva
višegodišnjeg rada s darovitim učenicima, osvijestiti mnoge
dobrobiti rada s darovitima i ulogu matematičkih natjecanja u
njihovu napretku.