F2 Slobodan Tomić: Interaktivni dizajn u projektnoj nastavi
Činilo mi se zanimljivim podijeliti iskustvo ovog malog eksperimenta smatrajući da se sadržajno dotiče akutnog problema – umjetničkog obrazovanja u kontekstu eksplozivnog razvoja novih medija. Osnovna motivacija za pokretanje ovog projekta bila je potreba sagledavanja mogućnosti i ograničenja ICT-a u današnjim uvjetima školstva i dizajnersko - umjetničke prakse.
U tom smislu, odlučio sam napraviti radionicu na temu interaktivnog oblikovanja umjetničkog proizvoda, koristeći trenutne mogućnosti ICT infrastrukture koja je na raspolaganju u našim uvjetima obrazovanja. Pojam “interaktivni dizajn” u ovom slučaju znači oblikovanje neke strukture uz međusobni dijalog u virtualnom i realnom prostoru.
Danas dizajner također preuzima ulogu svojevrsnog prosvjetitelja, na način da svijet medija približi „običnom“ čovjeku, učini ga aktivnim sudionikom, kritički angažiranom u odnosu na društvo i same medije. Internet je idealan medij u kojem se mogu ostvariti višekanalne komunikacije, i to tako da pojedinac utječe na globalno društvo, kao i suprotno. Zato je ključna riječ, (koja se danas i prečesto koristi, pa zbog toga biva pomalo zanemarena) - interakcija.