Učitavanje video playera...
00:16:41
F4 Gordana Jugo: Online tečajevi vs. tečajevi u učionici
Ovaj rad će opisati razlike u ulogama nastavnika i polaznika u obrazovnom procesu Edupointovih tečajeva u učionici i online tečajeva. Nakon glavnih karakteristika tečajeva u učionici bit će opisan nastanak online tečajeva, te karakteristike online tečajeva. Zatim će biti prodiskutirane razlike u ulogama nastavnika i polaznika u fizičkom i online okruženju. Na kraju će biti izveden zaključak i naveden širi kontekst u kojem bi se on mogao primijeniti. Važno je napomenuti da se ovdje riječ nastavnik koristi kao pojam koji obuhvaća pojmove predavač (tečajeva u učionici) i (online) mentor. Također treba znati da ovdje nastavnik nije autor tečajeva već vodi obrazovni proces koristeći gotove nastavne materijale. CARNetovi tečajevi u učionici odvijali su se uz pomoć računalne tehnologije, a trajali su uglavnom od 5 do 10 sati raspoređenih u jedan do dva dana. Cilj tečajeva bio je savladati neku konkretnu vještinu. Predavač je predavao uz pomoć PowerPoint prezentacije, te demonstrirao rad na računalu, što su polaznici mogli vidjeti projicirano na platnu. Predavač je također davao upute polaznicima kako izraditi praktični zadatak koji su trebali dovršiti tijekom tečaja, npr. na tečaju FrontPagea polaznici su trebali izraditi vlastitu web stranicu. Ukoliko je polaznicima bila potrebna pomoć u izradi zadatka pomagao im je predavač po vlastitom nahođenju ili na poziv. Polaznici su dobili opsežne priručnike koje su mogli koristiti tijekom tečaja ili nakon njega. Obzirom da je zbog ograničenog vremena bilo teško organizirati ocjenjivanje projektnog rada polaznika, polaznici su na kraju tečaja rješavali online test koji je bio automatski ocijenjen.
Objavljeno: 04.12.2007
Unutar kategorije: CARNET
VoD paketi: CUC 2006