Učitavanje video playera...
00:11:00
C4 Vladimir Šterle i Željana Vučina: Prezentacija e-učenja na primjeru multimedijalnog anatomskog at
Ono što karakterizira današnje vrijeme svakako su i sve brže promjene (kako na polju tehnologija, tako i na svim ostalim poljima) a 'držanje koraka' s njima postaje sve teže. Jedna od radikalnih promjena odvija se na polju edukacije. Vodeće ekonomije svijeta već godinama koriste suvremene načine usvajanja znanja i vještina jer su ih prepoznale kao jedan od pokazatelja konkurentnosti. Zajednički nazivnik većine suvremenih načina usvajanja informacija i vještina svakako je e učenje. To je pojam koji, između ostalog, označava jednostavniju razmjenu znanstvenih spoznaja i stručnih informacija unutar znanstvenih i stručnih zajednica. Nadalje, on mijenja naše shvaćanje pojmova 'udaljenost' i 'vrijeme' (nije bitno gdje i kada učimo) te u centar poučavanja stavlja 'učenika' kao onog koji tijekom cijelog života nadograđuje vlastito vještine, spoznaje i znanje. Unutar visokoškolskog sustava Republike Hrvatske za uvođenje e-učenja zaslužni su pojedinci/nastavnici na pojedinim fakultetima te CARNet koji sve sustavnije radi na razvoju primjene takvog vida poučavanja. Korištenje e-učenja za usavršavanje zaposlenika unutar tvrtki gotovo da i ne postoji te su stoga potrebni dodatni napori za njegovo uvođenje. Osim novih medija nužnih za provođenje e-učenja glavni 'zaokret' zbiva se unutar metodike izrade elektroničkih materijala, načina poučavanja putem Interneta i e upravljanja. Budući da Hrvatskoj nedostaju stručnjaci za e-obrazovanje, ulaganje u njihovu edukaciju je više nego nužno. Cilj prezentacije je upoznati sudionike konferencije s tehničkim i metodičkim mogućnostima prenošenja znanja i ovladavanja vještima putem elektroničkih medija na primjeru nove inačice prvog hrvatskog multimedijalnog anatomskog atlasa ljudskog kostura.
Objavljeno: 04.12.2007
Unutar kategorije: CARNET
VoD paketi: CUC 2006