J3 Mila Kokotović i Igor Rukljač: Rano učenje komunikacijskih i informacijskih tehnologija - odgovor
• DJECA I RAČUNALA
Prema rezultatima Instituta za društvena istraživanja iz 2004. godine, 41,7% kućanstava u Hrvatskoj (prema uzorku od 1000 djece iz osnovnih škola) ima računalo.
Djeca u najranijoj dobi upoznaju računalo. Računala najčešće koriste za igranje računalnih igara, a manje za pisanje, crtanje te za “surfanje” Internetom.
Računala pružaju djeci podražaje koje mogu sami kontrolirati: auditivne, vizualne i taktilne.
• PREDNOSTI RAČUNALA U OBRAZOVANJU
Suvremenom tehnologijom integriramo računalo kao novo nastavno sredstvo i/ili pomagalo u učenju novoga sadržaja kako bi se nastava učinila motivirajućom, zornijom, primjerenijom, modernijom.
Suvremenu tehnologiju također možemo koristiti u svim nastavnim predmetima razredne nastave. Pomoću računala proširujemo spoznaje namijenjene naprednim učenicima, brže dolazimo do informacija i do rezultata istraživanja.