Učitavanje video playera...
00:44:54
A5 Ljiljana Ille: Utijecaj ITC-a na nastavu
Autori: Ljilljana Ille, Grafička škola u Zagrebu; Sanja ledinek, OŠ Tituša Brezovačkog Informacijsko komunikacijeske tehnologije (ICT) postale su sastavni dio svih aspekata života. Kroz proteklih 20 godina korištenje ICT-a je temeljito promijenilo praksu i načine poslovanja u skoro svim oblicima gospodarstva. Unutar obrazovanja, ICT je počeo imati značaj ali utjecaj još uvijek nije tako intenzivan kao u ostalim poljima. U svijetu koji se tako brzo razvija u digitalnom mediju i informaciji, uloga ICT u obrazovanju postaje sve važnija i ta važnost će nastaviti rasti i razvijati se. Obrazovanje je vrlo socijalno orjentirana aktivnost i kvalitetna naobrazba je tradicionalno bila povezana s kvalitetnim učiteljima koji su imali visoki nivo osobnog kontakta s učenicima (nastavnik u centru). Primjena ICT u nastavi dovela je do oblika nastave poznatih kao eLearning ili eNastava. U školama su svi učenici jednaki, no sposobnosti učenika da ispunjavaju zadatke i uče razlikuju se, stoga je od njih potrebno tražiti ispunjavanje različitih zahtjeva. I same škole s obzirom na promijene u tehnologiji, društvu i kulturi sposobne su svakodnevno mijenjati se i prilagođavati. Danas se, informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) često koristi kako bi svakom učeniku pojedinačno omogućila prikladan program učenja. To je tema ovog članka. U središte pažnje dolazi inicijativa ICT-a za učenje te sveobuhvatno mijenjanje podučavanja i učenja u školama. Točnije, fokus je na potrebi nastavnika za inspiracijom i osuvremenjenim znanjem iz pojedinog područja. Preporuka je primjena različitih načina prikladnih za razmjenu znanja u praksi kako bi svi učenici pouzdano i kreativno koristili ICT kao pomoć za razvijanje vještina i stjecanje znanja potrebnih za ostvarenje zadanih osobnih ciljeva.
Objavljeno: 06.12.2007
Unutar kategorije: CARNET
VoD paketi: Tematska cjelina A